HIIT

High-intensity interval training
didelio intensyvumo intervalinės treniruotės

Kas tai
yra?

DIDELIO INTENSYVUMO INTERVALINĖS TRENIRUOTĖS

High-intensity interval training (HIIT) arba lietuviškai didelio intensyvumo intervalinės treniruotės.

HIIT yra treniruočių programa, kurios pagalba treniruotės yra trumpesnės, o treniruočių efektyvumas yra didžiausias. Programa yra efektyvus būdas numesti svorį namų sąlygomis arba treniruojantis sporto salėje.

HIIT treniruotės užtrunka nuo 10 iki 20 minučių. 10 minučių HIIT treniruočių gali duoti daugiau naudos nei valandą trunkančios kardio treniruotės!

» Hiit treniruočių programos «


» Apie Hiit treniruotes «


» Žymūs žmonės ir HIIT treniruotės «

  • David Beckham

    David Beckham

    David’as Beckham’as yra ne tik garsiausias futbolo žaidėjas, bet jis yra dar garsus savo gerai išlaikyta figūra. Ir tikrai jis negavo savo tobulos figūros tik minant bėgimo takelius dideles distancijas.

    Beckham’as treniruodavosi Manchester United komandoje, kurioje tekdavo greitai lakstyti ir stiprintinti, kas padėjo išvystyti kojų jėgą, kartu greitį ir judrumą. Manchester United komandoje futbolininkai naudoja paprastą sprinto programą:

    » 2 minučių bėgimas 95% pajėgumu, tada 1 minute poilsis. Kartojama tai 8 kartus.

  • Hugh Jackman

    Jeigu matėte viena iš Wolverine filmų, tada tikrai žinosite kas yra Hugh Jackman’as. Kokia yra jo super liekno kūno paslaptis?

    Tai nauja fitneso mada vadinama F45. „Functional 45“ trumpinys, F45 yra metodas pagrįstas HIIT intervalinėm treniruotėm į kurias įeina 27 skirtingi pratimai, o treniruotė trunka neilgiau nei 45 minutes. Treniruotės taip pat kinta, yra skirtingos kiekvienai dienai, taip, kad kūnas nepriprastu prie jų. Vienas iš jo daromų pratimų yra:

    » Pritūpimai su pašokimais, laikant svarmenis: daryti kiek įmanoma daugiau per 20 sekundžių, tada ilsėtis 10 sekundžių. Kartoti 3-4 serijas.

    Hugh Jackman
  • Britney Spears

    Britney Spears

    Pop žvaigždės Britney Spears treniruočių programa yra „spin class“, tai yra išdalies aukšto intensyvumo intervalinės trenirtuotės, kuriuose dviračio minimo greitis ir dviračio bėgiai yra pastoviai kintantys. Dainininkės kūnas yra puikus pavizdys, kad treniruotės veikia iš tikrųjų.

    Netgi paprasčiausi intervaliniai pratimai privers jus gerai papraikaituoti:

    » 45-60 sekundžių pilnu greičiu minimo sunkiausia pavara.

    » 45-60 sekundžių lėto minimo lengviausia pavara.

Sužinokite savo idealų svorį:





Rezultatai:

Užpildykite forma ir sužinokite savo BMI. Body Mass Index (BMI) tai yra kūno masės indeksas. BMI rodiklio dėka jūs galite sužinoti: ar Jūsų svoris yra sveikas, ar sveriate per mažai ar per daug.

Underneath Photo
Underneath Photo

» ŽVILGTĖLIKITE KAIP ATRODO HIIT TRENIRUOTĖS IŠ ARČIAU «

  • Hiit Pratimai – treniruotė namų salygomis (ANGLŲ KALBA)

  • 15 Minučių HIIT Treniruotė Skirta Svoriui Numesti (ANGLŲ KALBA)

  • Viso kūno HIIT treniruotė (ANGLŲ KALBA)